Strona główna > Powiat > 22 XI 2010

22 XI 2010

 

Szanowni Państwo!

Wczoraj ponad 400 osób w Łebie i gminie Wicko oddało na mnie głos. Chciałbym Państwu podziękować za zaufanie. Uzyskałem lepszy wynik niż 4 lata temu – to dla mnie powód do dumy, ale też ogromne zobowiązanie, którym czuję się związany z mieszkańcami Powiatu. Zrobię wszystko, abyście Państwo czuli, że dokonaliście słusznego wyboru. Chciałbym także pogratulować Państwu odwagi – oddaliście głosy na listę stowarzyszenia, które nie mogło pochwalić się kampanią ogólnopolską, cały sukces oparło na mrówczej pracy członków sztabu wyborczego oraz kandydatów KWW „Ziemia Lęborska”. Uzyskaliśmy lepszy wynik od partii ogólnopolskich – SLD i PiS, nieco słabszy od naszego sojusznika – Platformy Obywatelskiej. Ale dysponowaliśmy bez porównania mniejszymi możliwościami marketingu. Chciałbym Pogratulować moim kolegom wybranym w naszym okręgu – Jackowi Woronowiczowi i Tadeuszowi Rabce – jest dla mnie bardzo ważne, że rywalizowaliśmy tak, że żaden nie może powiedzieć, że drugi zrobił coś przykrego. To ludzie z klasą i cieszę się, że razem będziemy pracować w nowej kadencji. Ogromny wkład w mój sukces włożyli moi koledzy z listy – Agnieszka Wolańska, Waldek Szyszka, Jurek Król, Zbyszek Etmański i Andrzej Król. Jestem Wam bardzo wdzięczny. Na koniec chciałbym pogratulować sukcesu Ryszardowi, Zdziśkowi i Agnieszce – cieszę się, że wszyscy jesteśmy znowu razem.

  1. Brak komentarzy.
  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

