Strona główna > Powiat > 2 II 2011 – moje dyżury

2 II 2011 – moje dyżury

Ustaliłem z Przewodniczącą Rady Miasta w Łebie szczegóły dotyczące organizacji moich dyżurów. W przyszłym tygodniu zapraszam w środę (9 lutego) w godzinach 14. 30 – 15.30 do Urzędu Miasta w Łebie, a następnie dyżurować będę w pierwszą środę co miesiąc.

  1. marek
    3 Luty 2011 o 15:43

    Witam Panie Tomku,

    Pierwszy raz na Pana blog wpadem no i jestem pod wrazeniem. O wiele ciekawsza propozycja niz Pana starosty, którego tez czytuje. Bede zagladał cześciej. Pozdrawiam

    P.S Prośbe mam, niech Pan zmieni na FB dane dotyczące ulubinego klubu sportowego🙂
    W Lęborku TYLKO POGOŃ🙂

    • 3 Luty 2011 o 16:39

      dzięki za ciepłe słowa. Nie da się zmienić danych dotyczących ulubionych klubów bo to rzeczy, które się rzadko w życiu zmienia. Do Pogoni tez mam sympatię, dla wszystkich sekcji.:) Pozdrawiam
      Tomek

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

