Strona główna > hobby, Powiat > 5 IX 2011 – Dyżury i mecz z Niemcami

5 IX 2011 – Dyżury i mecz z Niemcami

Dzisiaj pierwsze po wakacjach dyżury radnego w Łebie i Wicku. Zainteresowanie jeszcze wakacyjne, ale okazja do zostawienia swoich wniosków stale możliwa także na adres mailowy o czym ponownie przypominam mail

W Wicku miałem okazje porozmawiać chwilę z wójtem Dariuszem Waleśkiewiczem i sekretarzem gminy – Agnieszką Wolańską o aktualnościach.

Dostałem dzisiaj poczta Kartę Kibica Reprezentacji RP. Niestety, jest to forma ukrytej daniny na rzecz PZPN, którą zostałem zmuszony uiścić ze względu na to, że jadę jutro na mecz naszej kadry z Niemcami do Gdańska. Oczywiście karta nie jest wydawana za darmo – obecnie koszt karty, dzięki której można kupić bilet na mecz reprezentacji to 32 zł plus koszt przesyłki. Zapewne PZPN zaciera ręce jak łatwo udało się wyciągnąć od kibiców biało-czerwonych pieniądze. Cieszę się, bo

Do tej pory na PGE Arenie (dla mnie zawsze Baltic Arena) byłem już dwa razy. Mecze ligowe były świetnym testem dla nowego obiektu. Widziałem w życiu już wielkie stadiony – Neu Camp, Stade de France, Stadion Olimpijski w Rzymie i mogę śmiało powiedzieć, że takiego stadionu nie widziałem. Trzeba go teraz tylko wypełnić legendą – najlepiej zacząć od zwycięstwa z Niemcami – pierwszy raz w historii.

Kategorie:hobby, Powiat Tags: , ,
  1. Brak komentarzy.
  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

