Strona główna > Powiat > 11 IX 2011 – Dożynki

11 IX 2011 – Dożynki

W tym roku gospodarzem Dożynek Powiatowych była gmina Wicko. W Charbrowie odbyła się bardzo udana uroczystość podsumowania sezonu rolniczego. Starostami Dożynek była sołtys z Wojciechowa – p. Danuta Skibińska z małżonkiem. Przy okazji rozmowy ze Starościną mogliśmy podsumować wykonany przez Powiat remont drogi w Wojciechowie, o którym kiedyś pisałem już na blogu. Pogoda dopisała, gości mnóstwo – miałem wrażenie, że przez wybory zbliżające się szybkimi krokami – jakby więcej. Kto bowiem spodziewałby się gościć np. Pawła Poncyljusza? Jak dobrze, że ja w tym roku nie mam wyborów, choć na pewno pomogę osobom, co do których jestem pewien, że nie zawiodą jako posłowie i senatorowie. Ale o tym kiedy indziej.

  1. Brak komentarzy.
  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

