Strona główna > Polityka, Powiat > 14 IX 2011 – Wyborcza rekomendacja

14 IX 2011 – Wyborcza rekomendacja

Pamiętam jedną ze scen wyborów prezydenckich 1990 roku. Wówczas jako uczeń „Żeromskiego” czułem, że uczestniczę w wyjątkowym spotkaniu – do naszej szkoły przyjechał Tadeusz Mazowiecki w otoczeniu swoich współpracowników. Myślę, że tamten czas odcisnął największy ślad na moim postrzeganiu polityki – wolnej, nowoczesnej, wolnorynkowej. Wówczas po raz pierwszy zetknąłem się z Alicją Zajączkowską, która prowadziła tamto spotkanie.

Minęło parę lat, kończyłem studia, trwały wybory 1997. Spotkaliśmy się znowu – zaczynała się moja – jak dotąd jedyna – przygoda z partią polityczną – Alicja była przewodniczącą koła Unii Wolności do której wtedy wstąpiłem. Tak rozpoczęła się nasza współpraca – później kolejne wybory samorządowe i przy ich okazji zawsze wielka życzliwość i radość, że udało mi się zdobywać mandaty radnego, choć nie pracowaliśmy zawsze w pod jednym szyldem. Współpracowałem z Panią Kurator, Panią Dyrektor – dziś Panią Burmistrz. Choć czasami się spieraliśmy, to zawsze czułem, że krytyka Alicji miała na celu poprawę tego, co można zmienić na lepsze. Przede wszystkim jednak, mogłem u Alicji podpatrzeć rzetelność, profesjonalizm i przychylność dla innych.

Niewielu zdaje sobie sprawę z tego, że dzięki takim osobom w naszych samorządach możliwe było porozumienie i współpraca różnych grup politycznych. Cieszę się, że mogę powiedzieć, że jesteśmy przyjaciółmi. Życzę Alicji sukcesu w wyborach. Ten mandat Powiatowi Lęborskiemu jest bardzo potrzebny.

  1. marek
    14 Wrzesień 2011 o 15:05

    Moim prywatnym zdaniem kandydat bez szans na mandat. Poza tym politykiem wysokich lotów Pani Alicja nie jest. Ale cóż może warto spróbować….

  2. 14 Wrzesień 2011 o 16:08

    Szansa jest realna, moim prywatnym zdaniem Kandydatka jest osobą gwarantującą bardzo wysoki poziom.

  3. marek
    14 Wrzesień 2011 o 17:13

    P.S oglądał Pan pierwsze zwycięstwo na Baltic Arenie ?

  4. 14 Wrzesień 2011 o 19:36

    Uwaga musiałem edytować komentarz – mam prośbę – Panie Marku – proszę nie stawiać mnie w sytuacji, w której mówi Pan o kimś krytycznie w nieobecności tej osoby i to na moim blogu. Niepotrzebnie. Mecz z Zabrzem widziałem http://www.facebook.com/photo.php?fbid=275351892494882&set=a.124376444259095.16681.100000602207184&type=1&theater

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

