Strona główna > hobby > 9 VI 2012 – Po meczu + update

9 VI 2012 – Po meczu + update

Nie ukrywam, że żyję sportem. Euro to dla mnie święto, dlatego nie mogę odmówić sobie krótkiego komentarza na temat występu Polaków wczoraj z Grecją.

1.Pierwsze  30 minut na poziomie co najmniej takim jak druga połowa meczu we wrześniu z Niemcami.

2. Sędzia rozmontował pozostałe 15 minut pierwszej połowy – dwie bardzo kontrowersyjne decyzje – nie twierdzę, że błędne – ale bardzo kontrowersyjne. Przez to wybiły z rytmu i Polaków i Greków.

3. Trochę swego czau grywałem, więc sądzę, że wiem co się stało w szatni – „prowadzimy z zespołem, który gra w 10 – nie możemy przegrać”. Demotywacja nadeszła natychmiast.

4. Druga połowa potworna. Błoto, błoto, błoto. Błotna piłka, bez szybkości i bez taktyki..

5. Tytoń stał się bohaterem Smudy. Udowodnił od razu, że Smuda nie popełnił błędu z Borucem.

6. Trener nie przeprowadził zmian. Więc po co siedział na ławce? Wyglądał na człowieka, który był spanikowany.

7. Wynik nie jest katastrofą – można wyjść tylko trzeba grać tak, jak przez pierwsze 30 minut.

8. Wierzę, że wygramy z Rosją. Wierzę wbrew zdrowemu rozsądkowi. Zwycięstwo z Rosją to nasz cel.

UPDATE: genialny komentarz Tomasza Zimocha dla PR1 http://www.youtube.com/watch?v=0UHPAgwS7q4

Zdjęcia z meczu Polska – Niemcy – 6 VI 2012

  1. Aga
    10 czerwca 2012 o 20:44

    3. Trochę swego czasu grywałem, więc sądzę, że wiem co się stało w szatni – “prowadzimy z zespołem, który gra w 10 – nie możemy przegrać”. Demotywacja nadeszła natychmiast.

    A gdzie Ty grywałeś? Każdy pierdoła jest w Polsce fachowcem. Kopanie piłki pod trzepakiem to nie granie w piłkę. Opamiętaj się człowieku nieco i ogarnij. Zajmij się swoją działką i w niej zabieraj głos. Na tym się znasz. Komentowanie wydarzeń sportowych zostaw tym, którzy się na tym znają.

    • 10 czerwca 2012 o 20:51

      No widzisz – patrzysz przez swój pryzmat. Nie napisałem, że kopałem piłkę. Grałem trochę w koszykówkę, żyję sportem cały czas, wiem co to team chemistry. Dziękuję, że twierdzisz, że na innych rzeczach się znam. Pewnie masz rację – ale pasja do sportu jest u mnie największa, więc na SWOIM blogu będę pisał o wszystkim, o czym tylko będę chciał, pozdrawiam serdecznie.

      • pan M
        10 czerwca 2012 o 22:34

        True story!

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

