Strona główna > Powiat > 6 III 2013 – Mój dyżur radnego w Wicku i Łebie

6 III 2013 – Mój dyżur radnego w Wicku i Łebie

Dzisiaj dyżurowałem w Wicku i Łebie. Przy okazji przeprowadziłem kilka rozmów dotyczących lokalnych inicjatyw. Najważniejszą dla mnie jest w tej chwili sprawa wybudowania pobocza do drogi łączącej Żarnowską z trasą nr 214 – Łeba-Lębork (pisałem o tym już w listopadzie). Dzięki zaangażowaniu mieszkańców Żarnowskiej oraz samorządowców, pojawiają się coraz realniejsze szanse (i niestety problemy) zrealizowania tego pomysłu. Sprawa jest bardzo poważna, gdyż na odcinku, który codziennie mieszkańcy pokonują w drodze do autobusu jest bardzo niebezpiecznie (zakręty, brak chodnika, słaba widoczność). Mamy już gotowy wstępny kosztorys prac, teraz czas na finalizację rozmów prowadzonych między władzami powiatu i gminy Wicko. Na razie widzę spore szanse – przede wszystkim dużo dobrej woli – problemem są koszty (a jakże), czas – (okres lęgowy) i kilka innych szczegółów. Ale – mam nadzieję, że się uda.

W Łebie wyjątkowo mój dyżur zbiegł się z sesją Rady Miasta. Mogłem uczestniczyć w bardzo ciekawej dyskusji na temat wprowadzenia w mieście strefy płatnego parkowania. Ostatecznie uchwała została przegłosowana – to bardzo poważna zmiana w funkcjonowaniu wakacyjnej Łeby – mam nadzieję, że nowe źródło dochodów gminy pozwoli rozwinąć infrastrukturę miejską.

  1. Brak komentarzy.
  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

